Problem ze zbieżnością!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mar2win
    Classic
    • 2010
    • 13

    Problem ze zbieżnością!

    Zamieszczone przez CYWA
    ...
    Napisałeś, że można mieć stndardową moc 105 KM i wyższy moment obrotowy lub wyższą moc i mniejszy moment. Co jest korzystniejsze :?: Jak to można sprawdzić i co dokładnie należy przestawić z -4 na 0 :?: Możesz napisac więcej szczegółów :?:
    Ale te różnice są rzędu 10 KM / 15 Nm więc cudów się nie spodziewaj. Gdyby ktoś Ci to przestawił bez twojej wiedzy to pewnie byś nawet nie zauważył :wink: ( no może pomyślałbyś, że jakieś lepsze paliwko się trafiło ).

    Ściągasz plastikową osłonę paska rozrządu, poluzowujesz delikatnie trzy śruby na kole ( zaznaczone strzałkami na fotce ), potem na środkową śrubę zakładasz klucz i DELIKATNIE przekręcasz wałek. Potem dokręcasz te trzy poluzowane śruby i sprawdzasz na VAG-u kąt, powinien być jak najbliższy "0": -Silnik, Blok pomiarowy 004, ostatni kanał ( pierwsze od prawej okienko ).

    mar2win
  • alan11x
    Classic
    • 2009
    • 6

    #2
    Problem ze zbieżnością!

    Witam. Mam problem, podczas prowadzenia auta przy szybszej jeździe następuje dość odczuwalne ściąganie auta na prawą stronę. Przekładałem koła, sprawdzałem zbieżność, auto nie miało żadnych większych przygód w swoim życiu... I nie wiem co dalej robić. Ostatnio nawet sprawdzałem kąty pochylenia kół i mechanik stwierdził że na lewym jest "0" a na prawym "+ 30", niby nie wiele, przeliczając na stopnie to około "pół stopnia" ale podobno może to już mieć jakiś wpływ. Najgorsze jest to że w skodzie kątów się nie reguluje. I tu
    rozpoczyna się moje pytanie?!! Mieliście kiedyś takie przygody lub macie jakieś pomysły? Pozdrawiam!!!

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      #3
      auto nie było bite? moze jeszcze cisnienie w kołach?
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • b-bar01
        Elegance
        • 2007
        • 985
        • Octavia I (1U2)
        • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

        #4
        Zamieszczone przez alan11x
        na lewym jest "0" a na prawym "+ 30",
        to jest przyczyna.
        nie rozpinałeś półoski na lewym kole wcześniej lub wachacza ? albo nie wjechałeś w dziurę ?
        ja tak miałem, po rozpieciu wachacza, zdjeciu półoski ( prawej ) sciagało mnie w lewo.
        pomógło ponowne poluzowanie śrub, mocne docisniecie dołu kola do wewnątrz i dokrecenie śrub na wachaczu pod zaciskiem.
        *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

        Komentarz

        • alan11x
          Classic
          • 2009
          • 6

          #5
          Czyli muszę poluzować lewe koło i dociągnąć dołem do wewnątrz. Tak? Odnośnie ciśnienia to jest Ok.

          Komentarz

          Pracuję...